beach bar
Naša vizija

Vjerujemo da su na domaćem tržištu primjerene strategije vođenja primjerom, stalne prisutnosti i riješavanju problema na mjestu njihova nastanka garancija za stvaranje neophodnog kredibiliteta suvremenog managementa, pogotovo pojavom raznih stranih komapnija i managera koji prostor domaćeg hrvatskog turizma smatraju poligonom za iskušavanje neprimjerenih i neučinkovitih strategija i pristupa koji omalovažavaju ne samo domaći kadar, već i iskustvo i tradiciju hrvatskog turizma. 50 godina stvaranja kulture i ozračja rada u turizmu tako se brišu pod okriljem teorija suvremenog managementa koji je u konačnici u svojoj bezobzirnosti urodio brojnim slomovima turističkih kuća u hrvatskoj, nezadovoljstva i nezaposlenosti jednog dijela kadra u turizmu, te potpuno promašenim poimanjem destinacijskog managementa i definiranjem pojedinih destinacija unutar hrvatskog turističkog prostora.

Potpuno smo sigurni da jedna domaća tvrtka sa provjerenim referencama, dostatnim domaćim obrazovanjem i primjerenim iskustvom može uspješno voditi tvrtku kroz transformacijski period prema ozdravljenju, i to ne samo u financijskom smislu, već u širem društvenom kontekstu.